Pro správnou funkčnost mnoha funkcí na stránkách je třeba, abyste měli zapnutý JavaScript. Dáváme si pozor, aby se nám sem nevloudil žádný nebezpečný skript či jakákoli jiná hrozba.
O šifrovačkách
Co jsou šifrovačky
Typy her
Historie
Odkazy
Jak hrát
Příprava před hrou
Vybavení
Principy šifer
Jak luštit
Slovníček
Pomůcky
Příklady šifer
Jak organizovat
Dramaturgie
Trasa
Šifry
Nápovědy
Před hrou
Během hry
Po hře
Kalendář
Statistiky
Vložit záznam
Hry
Hráči
Týmy
Klany
Fórum
Upravit komentář
Autor
Předmět
Obsah
*
Přiřazení klanu hráči se dá převést na zmiňovanou 0..N vazbu, mám navíc informaci o tom, diky komu ta vazba vznikla a jak je silná. S účastí jednoho hráče je problém stejný v obou modelech. V tvé účasti na Krtčí Noře máš tým o třech hráčích přiřazený dvou klanům, nutně tam jeden klan má jen jednoho hráče. 0..N vazba má nevýhodu, že není jasné, kdy mám klan přiřadit (stačí 1 hráč? 1/3? 2/5?), každý to bude vyplňovat jinak. Pokud mám přiřazené hráče, můžu se rozhodnout, jak chci počítat herní index klanu (např. pro započtení vyžadovat, aby účast klanu byla >= 33 % nebo započítat do herního indexu klanu 1/(počet hráčů v týmu) za každého hráče). Důležité je, že to rozhodnutí udělá ten jeden, kdo to počítá, ne každý kdo zadává data.
Upravit komentář