Toto téma obsahuje 1 komentář a naposled do něj přispěl Ivo Cicvárek před více než 5 roky.

  • Autor
    Příspěvky
  • # reagovat

    Ivo Cicvárek

    Většinou i jedna šifra typu spíše lehká (tj. nikoliv triviální, ale někde na škále mezi lehkou a střední) rozhodí týmy klidně v řádu desítek minut. Stejným způsobem se pro méně zkušené týmy bude chovat kombo tří lehkých šifer (opět ale ne triviálních). U menší šifrovačky bych měl spíš strach z toho, aby pole nebylo roztažené zbytečně moc. Tj. není-li na začátku hry nějaké zúžené specific-site hrdlo, kdy je jasné, že bude např. nutné mít deset minut individuálně na tým (kvůli unikátnímu předmětu, místnosti apod.), pak bych kumulaci týmů vůbec neřešil. Hezké, lehčí šifry, dobře je seřadit a bude to fungovat, i kdyby se hráči potkávali (viz např. finále lehké hry Brno co není na brněnském Výstavišti - tříhodinová hra, týmy na relativně malém území, a všichni si to užili). A jak bylo uvedeno výše, pro plynulý odchod týmů z jedničky může sloužit šifra, u níž přibývají v čase indicie, nebo úkol, kde z podstaty jeho provedení je jasné, že propustí např. každé 2-3 minuty do hry jen jeden tým (to už technicky může být provedeno různě - např. každé tři minuty jde dál tým, který má nasbíráno nejvíce dílčích bodů v nějakých aktivitách, tým který zvládne dílčí blok jako první apod) - důležité je, aby hráči, kteří jsou stále na startu měli až do konce motivaci hrát, bojovat, snažit se...(hlavně pasivně nečekat na nějaký dead, nebo nápovědu).

Odpověď na
  1. Příspěvek bude zformátován pomocí textile