Přidat komentář

  • # reagovat

    Lidi ti přijdou na to, na co je přesvědčíš, že chtějí přijít.

    V prvé řadě pro úspěšnou hru potřebuješ organizátory, kteří to budou dělat proto, že to chtějí dělat (oproti tomu aby si jen odškrtli, že něco dělají). Nosnej nápad můžeš vytáhnout vpodstatě odkudkoliv (ale nikdy to není zadarmo) -- třeba Matrix byl každej ročník jiná hra, kterou občas spojovali organizátoři, občas jen to, že to bylo zhruba paralelní a byly tam šifry -- jsou lidi, co jim určitě chybí hra na kolech, dřív třeba někomu chyběla hra přes dvě noci (zdravím Etappu, která se neptala a udělala to). Účastníci se ti budou hlásit ze skupin ve spektru od "přišel jsem překonat výzvu a vyhrát" po "kamarádka mě pozvala a já měl volno". Před vymýšlením konceptu je lepší se zamyslet nad tím, koho z nich na hře chceš. A nakonec, aby tam někdo přišel, potřebuješ se trochu víc opřít do toho, jak ta hra bude vizuálně vypadat, jestli někoho budou texty na webu lákat a tak, hráči už jsou "staří" a vybírají si.

    Pro mě třeba samotnej koncept není tak důležitej a hry si vybírám podle toho, jestli složíme tým s někým, s kým se nám spolu dobře hraje, máme nějakou tradici a chceme se vidět nebo třeba jestli věřím organizátorům, že tam budou fajn šifry. A někam prostě jdu jen proto, že se pak jde na pivo.