Přidat komentář

  • # reagovat

    Ivo C.

    Obtížnost - jasně, stačilo by, aby to bylo zadáno od orgů. Chce to ale předem promyslet, jak šifry označovat. Kromě základní škály ve smyslu: průchodovka, lehká, střední, těžká, extrémní - by chtělo ještě nějakou kategorii pro obtížně škálovatelné šifry. Co tím chci říct: třeba na letošní TMOU by 13. šifra byla v každém případě těžká, ale rozhodně ne extrémní. Tj. nedovedu si moc představit, že by ji nějaký tým dal pod 30 minut, ale zároveň si myslím, že by ji dalo i víc týmů než 2, kdyby tam tedy více týmů došlo:) Ale kontroverzní šifry (ať už chtěně kontroverzní, nebo nechtěně kontroverzní) se chovají nevypočitatelně: 4. - tj. Barvy na TMOU - byly pro řadu tmů neřešitelné. Ale našly se týmy, pro které to byla průchodovka. Tj. mít nějakou speciální kategoii pro právě takové ambivalentní šifry...

    Ještě k té diskusi - myslím, že zajímavý výstup z této ankety není zpětná vazba orgům konkrétní hry, ale zpětná vazba orgům obecně. Co tím myslím: už dávno nestíhám prohledávat jako org diskuse na hrách, kde jsem nebyl. Z téhle ankety při větším množství hlasujících vyplynou šifry, na které se bude mít smysl podívat (a to nejenom hráčsky, ale i orgovsky) z her, kde člověk nebyl.... Já třeba nikdy nebyl na Inule, či Potrati - je to shoda okolností, nikoliv averze k těmto hrám, podotýkám:) A tady se rád podívám, které šifry z těchto her se líbily, můžu si je vyluštit, rozšířit si povědomí o trendech jako hráč i jako org.