Toto téma obsahuje 1 komentář a naposled do něj přispěl Tom K. před více než 6 roky.

  • Autor
    Příspěvky
  • # upravit | reagovat

    Tom K.

    To reseni prirazeni her klanu podle hracu se mi libi. Nevyhoda je, ze ucasti jednoho hrace na hre s jinym tymem zobrazi tuto ucast ve statistikach klanu, coz by tak nevadilo v detailu klanu, zkreslilo by to ale tymove statistiky a orientacni poradi tymu v ucasti na sifrovackach - to ani neuvazuji, ze se hraci klanu mohou zucastnit jedne sifrovacky za vicetymu. Vyhodou by naopak bylo, ze hraci klanu by meli zobrazeny herni index primo v detailu klanu a nebylo by nutne rozklikavat do detailu hrace.

    Je to tezke rozhodnuti. Vzhledem k tomu, ze klan znamena pro kazdy tym neco trochu jineho, sel bych po reseni, ktere to necha vice na tymech - uvazovat o klanu jako tagu k hrajicimu tymu s vazbou 0..N.

Odpověď na
  1. Příspěvek bude zformátován pomocí textile