Přiřazení klanu hráči se dá převést na zmiňovanou 0..N vazbu, mám navíc informaci o tom, diky komu ta vazba vznikla a jak je silná. S účastí jednoho hráče je problém stejný v obou modelech. V tvé účasti na Krtčí Noře máš tým o třech hráčích přiřazený dvou klanům, nutně tam jeden klan má jen jednoho hráče. 0..N vazba má nevýhodu, že není jasné, kdy mám klan přiřadit (stačí 1 hráč? 1/3? 2/5?), každý to bude vyplňovat jinak. Pokud mám přiřazené hráče, můžu se rozhodnout, jak chci počítat herní index klanu (např. pro započtení vyžadovat, aby účast klanu byla >= 33 % nebo započítat do herního indexu klanu 1/(počet hráčů v týmu) za každého hráče). Důležité je, že to rozhodnutí udělá ten jeden, kdo to počítá, ne každý kdo zadává data.
Přidat komentář