Přidat komentář

  • # reagovat

    Martin Šoun

    Dají se nějak opravit starší chyby ve statistikách?

    • # reagovat

      Ondra

      Mně by asi přišlo smysluplné výhledově při nějakém updatu klany úplně zrušit a nechat jen identifikaci týmů. Přijde mi, že specifické klanové označení nad rámec týmu se týká jen velmi omezeného počtu případů a je zbytečné mít na to proměnnou.

    • # reagovat

      Omlouvám se, že tohle téma nebylo vidět - antispam filtr byl příliš silný. Nějaký způsob úprav záznamů časem určitě přibude, v tuhle chvíli to jde pouze ručně v databázi. Komise pro opravy statistik tak radí ještě chvíli vydržet ;-)

    • # reagovat

      Tomáš Král

      Navrhuji groupovat osobní statistiky podle názvu šifrovačky, viz. např. zde (http://sifrovacky.cz/statistiky/hraci/Tomáš+Král/) Krtčí norou 8 je uvedena 2x, protože jsme si ji přidali do obou zúčastněných "klanů", což v principu není nic proti ničemu (oba záznamy jsou validní). Dále se ve statistikách klanu (týmu) v kolonce "tým" zobrazuje název hrajícího týmu, zatímco v osobních statistikách se zobrazuje v kolonce "tým" název klanu, což může být trochu matoucí. Zobrazil bych i v osobních statistikách název hrajícího týmu a v případě, že je název klanu jiný nebo je jich více (pokud budou záznamy seskupené), zobrazil bych navíc klan(y).

    • # reagovat

      Tom

      V plánu je nahradit přiřazení klanu k týmu přiřazením klanu k účasti (hráči). Hráč bude mít možnost "věnovat" svou účast klanu. Zabrání to nešvarům jako jsou duplicitní účasti týmu (ty jež navrhuješ grupovat). Identifikaci klanů považuju za zajímavou, týmy se poměrně často jmenují trošku jinak (třeba na tapürech byl zvyk použít přehlásku, na pevnosti boyard se týmy přejmenovávaly do francouzštiny, napalm používá různé velikosti písmen apod.).

    • # reagovat

      Daniel Locker

      Letos jsme se s týmem Prázdná množina zúčastnili hry Panda 2016 a vložili záznam o jejím navštívení. Jenomže hra uvedená pod názvem Panda byla ta loňská. Dá se tento záznam nějakým způsobem zrušit?

    • # reagovat

      Tom

      Přiřazení klanu hráči se dá převést na zmiňovanou 0..N vazbu, mám navíc informaci o tom, diky komu ta vazba vznikla a jak je silná. S účastí jednoho hráče je problém stejný v obou modelech. V tvé účasti na Krtčí Noře máš tým o třech hráčích přiřazený dvou klanům, nutně tam jeden klan má jen jednoho hráče. 0..N vazba má nevýhodu, že není jasné, kdy mám klan přiřadit (stačí 1 hráč? 1/3? 2/5?), každý to bude vyplňovat jinak. Pokud mám přiřazené hráče, můžu se rozhodnout, jak chci počítat herní index klanu (např. pro započtení vyžadovat, aby účast klanu byla >= 33 % nebo započítat do herního indexu klanu 1/(počet hráčů v týmu) za každého hráče). Důležité je, že to rozhodnutí udělá ten jeden, kdo to počítá, ne každý kdo zadává data.

    • # reagovat

      Tom K.

      To reseni prirazeni her klanu podle hracu se mi libi. Nevyhoda je, ze ucasti jednoho hrace na hre s jinym tymem zobrazi tuto ucast ve statistikach klanu, coz by tak nevadilo v detailu klanu, zkreslilo by to ale tymove statistiky a orientacni poradi tymu v ucasti na sifrovackach - to ani neuvazuji, ze se hraci klanu mohou zucastnit jedne sifrovacky za vicetymu. Vyhodou by naopak bylo, ze hraci klanu by meli zobrazeny herni index primo v detailu klanu a nebylo by nutne rozklikavat do detailu hrace.

      Je to tezke rozhodnuti. Vzhledem k tomu, ze klan znamena pro kazdy tym neco trochu jineho, sel bych po reseni, ktere to necha vice na tymech - uvazovat o klanu jako tagu k hrajicimu tymu s vazbou 0..N.